Пошуковий запит: (<.>A=Сгадова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Сгадова В. В. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. В. Сгадова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 65-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_3_15
|
2. |
Сгадова В. В. Управління навчанням студентів як вид професійно-педагогічної діяльності викладача [Електронний ресурс] / В. В. Сгадова // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 46. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_46_7
|
3. |
Сгадова В.В. Моделювання управління процесом розвитку творчих здібностей студентів [Електронний ресурс] / В.В. Сгадова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_21
|
4. |
Сгадова В. Проблема формування творчого ставлення до педагогічної діяльності у майбутніх викладачів економіки [Електронний ресурс] / В. Сгадова // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 316-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_61 Акцентовано увагу на необхідності формування у майбутніх викладачів економіки творчого ставлення до педагогічної діяльності. Розкрито сутність поняття "творче ставлення до діяльності", обгрунтовано його структурні компоненти: мотиваційний, емоційний, змістовий, діяльнісний.Акцентировано внимание на необходимости формирования творческого отношения к педагогической деятельности у будущих преподавателей экономики. Раскрыто понятие "творческое отношение к деятельности" и обоснованы его структурные компоненты: мотивационный, эмоциональный, содержательный, деятельностный.The importance of forming creative attitude to pedagogical activity in future lectures of economics is focused on. The essence of the notion "creative attitude to activity" is disclosed. Its structure’s components are justified.
|
5. |
Сгадова В. В. Критерії та рівні сформованості управлінської культури майбутніх викладачів економіки [Електронний ресурс] / В. В. Сгадова, Н. М. Александрова // Народна освіта. - 2016. - Вип. 2. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2016_2_6
|
6. |
Александрова Н. М. Організаційні форми і методи інтерактивної взаємодії викладача і студента в процесі формування міжкультурної компетенції [Електронний ресурс] / Н. М. Александрова, В. В. Сгадова // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 395-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_95
|
7. |
Сгадова В. В. Зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Сгадова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_34
|
8. |
Александрова Н. М. Результати експериментального дослідження ефективності впровадження методики формування управлінської культури студентів – майбутніх викладачів економіки [Електронний ресурс] / Н. М. Александрова, В. В. Сгадова // Народна освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2018_1_7
|
9. |
Александрова Н. М. Методичні рекомендації щодо удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів економіки у вищих навчальних закладах економічного профілю [Електронний ресурс] / Н. М. Александрова, В. В. Сгадова // Молодий вчений. - 2018. - № 2(2). - С. 596-599. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2(2)__38
|